18 Haziran 2017 Pazar

Sleek Face Form Contouring & Blush Palette Light

Merhaba,

Bugünkü yazımda Sleek markasının Face Form Contouring & Blush Palette isimli ürününden bahsedeceğim.

Bu palette sarı alttonlu bir aydınlatıcı, bir allık ve soğuk bir kontür pudrası bulunuyor.



Kontür pudrasının pigmentasyonu orta, fazla kaçırma gibi bir sorununuz olmuyor. Çok yoğun bir uygulama seviyorsanız bu kontür pudrası size yetmeyebilir ama ben günlük kullanımda çok seviyorum.

Allığın bazı bloglarda Nars Orgasm allığa muadil gösterildiğini okudum fakat benim elimde Nars Orgasm bulunmadığı için karşılaştırma yapma fırsatım olmadı. Ben simli allıkları mat allıklara tercih ettiğim için bu paletteki allıkla çok iyi anlaştım. Cilde sağlıklı bir görünüm verdiğini düşünüyorum. Allığın pigmentasyonu kontür pudrasına göre daha yoğun.

Gelelim paletteki favorim olan aydınlatıcıya...  İçince küçük simler bulunduran sarı alttonlu bir aydınlatıcı bu. P0igmentasyonu ortanın biraz üstü. Ciltte kolayca dağılıyor. İçinde simler bulunsa da sim sim durmuyor sedefli duruyor. Solstice paletindeki aydınlatıcılar size fazla iddialı geliyorsa bu palettekine mutlaka göz atmanızı öneririm. Günlük kullanıma oldukça uygun buldum.

Bu üç ürünün tek bir palette bulunması bence oldukça pratik. Özellikle sık sık seyahat ediyorsanız bu palete bakmanızı öneririm.

Sleek ürünleri yalnızca Gratis'te satılıyor ve bu ürünün indirimdeki fiyatı yaklaşık 35 tl.
20:29 / by / 2 Comments

2 yorum:

Post Top Ad