18 Şubat 2017 Cumartesi

Gliss Serum Deep Repair Extreme Serum

Merhaba,

Bugünkü yazımda Gliss'in Serum Deep Repair serisinden sıvılaştırılmış keratin içeren serumundan bahsedeceğim. Başlamadan belirtmeliyim ki Gliss ürünlerini genelde başarılı bulurdum fakat bu ürün maalesef bir istisna olacak.



Öncelikle kutunun üzerinde yazan vaatlerinden bahsedelim,

  • Sadece bir dakika içinde yoğun derinlemesine bakım
  • Artan canlılık & fark edilir esneklik
  • İpeksi yumuşaklık
  • Saçı yeniden yapılandırıp kalitesini artırmak.
Aslında bu ürün çok yıpranmış ve sert saçlar için. Saçım bu tanıma uymasa da sürekli gözüme çarpan bir ürün olduğu için denemek istemiştim.

Önerilen bir kullanım sıklığı yok, ıslak veya kuru saça 1 2 pompa sıkarak kullanılması öneriliyor.

Yapısı kremsi fakat hafif, ıslak saçta kolayca emiliyor. Kuru saça uyguladığımda emilmesi daha zor oldu.

Saçım kuruyken uyguladığımda gözle görülür tek etki kabarıklık ve elektriklenmenin azalması oldu. Yumuşaklık artışı ya da artan bir canlılık etkisi olmadı.

Saçım ıslakken uyguladığımda daha fazla verim aldım diyebilirim. Saçım biraz daha yumuşak ve canlı göründü, kuruturken kabarma ve elektriklenmenin önüne geçmiş oldu. Ama derinlemesine bir bakım etkisi gözlemlemedim. Yumuşaklık ve canlılık etkisinin de biraz olduğuna tekrar dikkat çekeyim.

Özetle olumlu etkisini gözlemlemedim diyemem fakat olumlu etkisi bana yeterli gelmedi. Çoğu saç bakım yağı bu serumdan daha iyi sonuç vermişti benim saçımda. Belki serideki diğer ürünlerle beraber kullansam daha olumlu bir etki alabilirdim.



17:15 / by / 3 Comments

3 yorum:

  1. Teşekkürler canım. Belki de dediğin gibi diğer ürünleriyle birlikte kullansan daha verimli sonuc alabilirdin :/

    YanıtlaSil
  2. denemek istediğim bir ürün ama daha nasıp olması denemek

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım bana da beklerim https://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Post Top Ad