16 Şubat 2017 Perşembe

Kalyon Tırnak Güçlendirici /Nail Protective Hardener

Merhaba,

Bugünkü yazımda Kalyon Tırnak Güçlendirici Oje'den bahsedeceğim.


Kalyon Tırnak Güçlendirici şeffaf bir renge sahip. Tek kat uygulamada tırnağa parlak bir görüntü veriyor. Bu sayede üzerine oje uygulamadan da rahatlıkla kullanabilmek mümkün.

Tırnaklarımı sertleştirme konusunda başarılı bir ürün oldu fakat burada bir kilit nokta devreye giriyor: Çok sert tırnaklar da çabuk kırılır. Yani tırnakların esnekliğini kaybedecek kadar sertleşmesi pek de iyi değil. Ayrıca tüm tırnak güçlendirici ürünler gibi bunun da uzun vadede tırnaklarımı kuruttuğunu gözlemledim.

Üstte bahsettiğim komplikasyonları yaşamamak için ben genelde hazır yağ karışımlarıyla tırnak bakımımı destekliyorum. Evde uzun süre kalacaksam Kalyon Tırnak Güçlendirici'yi kullanmadan önce Moshos Garden Lava Nail Care isimli  yağ karışımını tırnaklarıma uyguluyorum ve emilmesini bekliyorum. Emilince Kalyon Tırnak Güçlendirici'yi sürüyorum. İlla hazır karışımlar almaya gerek yok, evde de kendi yağ karışımlarınızı yapabilirsiniz.

Özetle yağ ile desteklediğim zaman oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu.
20:24 / by / 2 Comments

2 yorum:

Post Top Ad