5 Mart 2017 Pazar

Bonica Silisponge

Merhaba,

Bugünkü yazımda son zamanlarda sıkça gördüğümuz silispongelardan bahsedeceğim.



Silispongelar ürün emmemesi, daha kolay temizlenmesi ve daha kapatıcı bir uygulama sağlamasıyla daha avantajlı olarak lanse ediliyor.

Bb, cc krem ve fondötenle denedikten sonra fikirlerim konusunda iyice emin oldum.

Öncelikle silispongeları uygularken kendimce kritik bulduğum bir şeyden bahsedeyim. Fazla ürün kullanmamak. Ürün emmediği için çok az ürünle tüm ten makyajını tamamlayabiliyorsunuz. Fazla ürün kullanmak makyajı yedirememeye kalıp gibi durmasına sebep oluyor. Uygun miktarı bulana kadar azdan başlayıp artırarak ürün miktarını ayarlamanızı tavsiye ederim.

Tampon hareketlerle uygularsanız memnun kalmazsınız, süngeri tüm yüze sürerek -daha açıklayıcı bir tabir bulamadığımdan sıva yapar gibi diyeceğim :D - uygulama yapmanız gerekiyor. Ben daha homojen bir görüntüyü garantilemek için en son silikon süngeri tampon hareketlerle tüm yüzümde gezdiriyorum.

Yıkamaya üşendiği için 5 6 aydır sünger kullanmayı bırakan biri olarak kolay temizlenmesi beni oldukça sevindirdi. Su ve sabunla hemen yıkayabiliyorsunuz.


Ürünleri daha kapatıcı bir şekilde uyguladığı ve çok az ürünle tüm makyajı tamamlamamı sağladığı için ten makyajı yaptığımda hep kullandığım bir ürün olmayı başardı.

Tabii ki beğenmiş olmam dezavantajları olmadığı anlamında gelmiyor. Burun kenarları ve göz altına uygulama yapmak maalesef zor oluyor bu süngerle. Bunu kullandığımda genelde göz altıma kapatıcıyı parmaklarım yardımıyla uyguluyorum.

Uygulama biçimine adapte olur ve az miktarda ürün kullanırsanız başarılı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Özellikle benim gibi sünger yıkamaya üşenenler için oldukça iyi. Bonica Silisponge Tekin Acar'da 21.5 tl'ye satılıyor. Mağazalarından ve online sitesinden alışveriş yapabilirsiniz.

22:26 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad