10 Ekim 2016 Pazartesi

HC Herbal Hair Care Complex/ Bitkisel Saç Bakım Kompleksi

Merhaba,

Bugünkü yazımda neredeyse her derde deva olan HC Bitkisel Saç Bakım Kompleksi'nden bahsedeceğim.

İçerik listesi ve üreten firmanın iletişim bilgileri aşağıdaki fotoğrafta yer alıyor.


HC Complex genel saç bakımı, hızlı saç uzatma, yıpranmaya karşı koruma, saç dökülmelerini azaltma, kepeği ve diğer saç derisi sorunlarını azaltma, saça parlaklık, hacim ve yumuşaklık verme gibi herkesin ilgisini çekecek vaatlerde bulunuyor.



Önerilen uygulama sıklığı haftada en az 2 kere ve en az 1 saat saçta bekletmek. Kutunun içinden saç bonesi çıkıyor ve dayanıklı olduğu için defalarca rahatlıkla kullanabiliyorsunuz.

Her saç tipine uygun ve kuru saçın tümüne diplere masaj yaparak uygulamanız gerekiyor.

Her ürün gibi bu ürün de süreklilik istiyor. Düzenli kullanmadıkça hiçbir üründen verim almak mümkün değil maalesef.

Şimdi sıra benim deneyimlerime geldi. Ben bu ürünü tam 1.5 aydır haftada iki kez kullanıyorum.
Kullanmaya başlamadan bir gün önceki fotoğrafım aşağıda.


Saç uçlarım incelmiş, yıpranmış ve kırıkları aldırma vakti gelmiş gibi duruyor.

Ürünü kullanmaya başladıktan sonraki etkilerimi süre süre yazacağım.

İlk kullanımda saçımda sadece yumuşaklık ve parlaklık artışı fark ettim.

İki haftadan sonra saç derisi kaşıntım azaldı fakat hala tamamen geçmedi.

Üç haftadan sonra saçlarım daha dolgun ve hacimli görünmeye başladı.

Dört haftadan sonra saç dökülmem oldukça azaldı ve saç uzamam hızlandı.
Dökülme konusunda önemli olan nokta günlük 50-150 tel dökülmenin normal kabul edildiği. Yani saçlarınızın hiç dökülmemesi mümkün değil. 

Saç uzama hızım yeni arttığı için etkisini aşağıdaki fotoğrafta net olarak göremeyebilirsiniz. İlerleyen dönemlerde dışarıdan bakılınca da belli olacaktır. Saçlarımın dolgunlaştığı, daha parlak göründüğü ise fotoğraftan rahatlıkla görülebilen etkiler.

1.5 aylık kullanım sonrası.


Ben ürünü kullanmaya devam edip muhtemelen bir şişe daha satın alacağım. İkinci şişenin yarısından sonra kullanım sıklığımı azaltmayı planlıyorum.

Ürünü sadece kendi web sitelerinden alabiliyorsunuz. Buraya tıklayarak ürünü inceleyebilir, fiyatını öğrenebilir ve satın alabilirsiniz.




19:05 / by / 4 Comments

4 yorum:

  1. Canım bende bir kere kullandım güzel bir ürüne benziyor ama dediğin gibi düzenli kullanmak şart. Ben bir hafta hindistan cevizi yağı bir hafta bunu kullanmayı planıyorum

    YanıtlaSil
  2. Vaadleri ve okudugum olumlu yorumlarla benim de ilgimi cekmisti, son gelisimde sagolsunlar bana da gönderdiler, bu hafta kullanmaya basliyorum bakalim nasilmis, umarim cok iyi gelir güle güle kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim senin de yorumlarını bekliyorum :)

      Sil
  3. Gerçekten harika bir ürün, ben de çok severek kullandım

    YanıtlaSil

Post Top Ad