4 Mart 2017 Cumartesi

Sleek Sunset Far Paleti

Merhaba,

Bugünkü yazımda Sleek Sunset far paletinden bahsedeceğim.


Canlı renkleriyle göze çarpan, her makyajseverin favorisi olmayı başaran bir palet bu.

Bazı olumsuz yönleri olsa da genel olarak sevdiğim bir palet olmayı başardı. 

Bu paleti kullanırken fırça seçiminin önemli olduğunu düşünüyorum. Farlar göz altına dökülme yapabiliyor, bu yüzden karıştırma fırçası dahil her fırçayı sık kıllı seçmeye çalışıyorum. İçindeki fırça da farı uygulama konusunda yardımcı olabiliyor.

Sağ alt baştaki iki far hariç pigmentasyonu başarılı buldum. O iki renk biraz da açık renkler olmaları nedeniyle yeterli pigmentasyonu alamıyorum.

Alt sırada sağdan üçüncü olan Golden Hour isimli altın renk ise çok dökülme yapıyor! Far değil de adeta pigment uyguluyormuşum hissi veriyor. Güzelim rengi bu sebeple pek sevmiyorum. Diğerleri ise sık kıllı fırçalarla uygulayınca çok da dökülme yapmadı bende.

Farların yapısı yumuşak, bazsız bile kalıcılıkları yüksek oluyor.


Maalesef paletteki maviyi kullanmayı ben de başaramadım.

Renkleri daha iyi anlamanız adına birkaç makyajımın fotoğrafını ekliyorum.




Eğer toprak tonlarından biraz daha farklı renklerde bir palet arıyorsanız bu palete bakabilirsiniz. Birkaç olumsuz yönü olsa da ben aldığıma çok memnunum. Gratis'te indirimli olarak 33 tl'ye almıştım 




20:42 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad