27 Şubat 2017 Pazartesi

Zigavus Argan Yağlı Nemlendirici El Kremi

Merhaba,

Geçen yıla kadar hiç el kremi kullanmayan ben son bir yıldır el kremi bağımlısı oldum resmen. İlginç bir şekilde özellikle ellerimi yıkadıktan sonra ellerim inanılmaz derecede kuruyor, hatta el kremi kullanmadan hiçbir şeye dokunamayacak kadar kuruduğu bile oluyor. O yüzden 1 yıldır hem evdeki çalışma masamda hem de çantamda birer el kremi mutlaka bulunduruyorum. Bu yazıda sizinle buluşturacağım el kremi de çalışma masamda kısa sürede kalıcı bir yer edindi kendine.


Zigavus Argan Yağlı Nemlendirici El Kremi kuru ve normal ciltler için. İçeriğindeki organik argan yağı ile yoğun bir nemlendirme ve bakım vaat ediyor. Tırnaklara uygulandığında tırnakları güçlendirmek ve tırnak etlerini yumuşatmak da vaatleri arasında.

Ben ihtiyaç duyduğum sıklıkta kullanıyorum. Kullanım sıklığım evde bulunduğum süre zarfına göre değişkenlik gösteriyor. Hafif- orta arası bir yoğunluğu var. Çabucak emiliyor. Yağlı bir his bırakmıyor. Ellerimi yumuşacık yapıyor ve bir dahaki yıkayışıma kadar el kremini yenileme ihtiyacı duymuyorum. Son zamanlarda kullandığım el kremleri arasında favorim oldu. Keşke biraz daha ufak bir boyu da olsa da gün içinde de rahatlıkla yanımda taşısam.

Miktarının 100 ml olması yanımda taşımamı engellese de aslında büyük bir avantaj, bu sayede benim gibi bir el kremi canavarı bile uzun süre kullanabilir. Ürünün fiyatı 14.90 tl. Bu linkten ya da yetkili eczanelerden satın alabilirsiniz.
18:39 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad