1 Haziran 2016 Çarşamba

NYX HD Concealer 03

Merhaba,

Bu yazımda size NYX markasının HD kapatıcısından bahsedeceğim. Bendeki 03 numaralı rengi. Aslında aydınlık bir görüntü için 02 numarayı istiyordum fakat stoklarda bulamadım bu bittikten sonra muhtemelen 02 rengini alacağım.


Fırça ucunun hafif eğimli olması sevdiğim bir özelliği oldu, kolay uygulamamı sağlıyor.


Kapatıcının yapısı çok ince değil, çok kalın da değil. L'oreal True Match'ten biraz daha kalın olduğunu söyleyebilirim. 

Kapatıcılığı bende yüksek oldu, tabii ki ciddi bir morluk probleminiz varsa öncesinde corrector uygulamak gerekiyor. Benim ciddi bir morluk problemim olmadığımdan kendi başına bana yetti.

Öncesinde göz altımı iyi nemlendirirsem çizgilere çok az doluyor. Yine de özel zamanlarda -tüm kapatıcılarda olduğu gibi- pudra ile sabitleme ihtiyacı duyuyorum.

Sabitlemediğim günlerde bile sabahtan akşama kadar göz altlarımda kalıyor.

Tenimde duruşu ise şöyle:



Bende bir alerjik reaksiyona sebep olmadı fakat bu kişiden kişiye göre değişen bir durum maalesef.

İstanbul Akasya Avm'de bulunan Boyner'in içindeki NYX standından 25.95 tl'ye almıştım ben. Fiyat/performans açısından başarılı bulduğum bir ürün oldu. Bittikçe almaya devam edeceğim, fakat 02 rengiyle :)

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

instagram: duyguylakalinblog



21:57 / by / 4 Comments

4 yorum:

  1. merak ettiğim bir ürün, şans vermeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedigin zaman yorumlarini bekliyorum :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. bende bu üründen almayı düşünüyorum ama renk konusunda kararsız kaldım internetten alacağım büyük ihtimalle. mac prolongwearda nw 20 kullanıyorum. sizin kullandığınız renk tonu nedir? ve renk tavsiyeniz nedir acaba bana?

    YanıtlaSil

Post Top Ad