1 Eylül 2016 Perşembe

Bioderma Sebium Mat Control Matlaştırıcı Nemlendirici

Merhaba,

Bugünkü yazımda Bioderma'nın 8 saate kadar mat göstermeyi vaat eden nemlendiricisi Sebium Mat Control'den bahsedeceğim. Öncelikle benim cildimin kışın kuru onun dışında normal. Fakat yazın burun kenarlarım çok terlediği için o kısımlar yağlı görünebiliyor.




Ürün aslında karma/yağlı ciltler için bu yüzden ürüne başlarken en büyük korkum cildimi kurutmasıydı. Neyseki bu korkum boşa çıktı. Aksine cildimi kurutmadan nemlendiren bir ürünle tanışmış oldum.

Sabahları tüm yüzüme, gece uyumadan da sadece terleyen burun kenarlarıma sürüyorum. Geceleri yüzümün geri kalan kısmını başka bir nemlendiriciyle nemlendiriyorum.

Makyaj altında kusma yapmıyor, hatta fazlasıyla iyi bir makyaj bazı görevi görüyor diyebilirim. Aynı zamanda cildimi yumuşacık yapıyor.

Ben üründen çok memnun kaldım, karma ciltler de çok memnun kalacaktır eminim. Fakat çok yağlı ciltler için kesin bir şey demem ne yazık ki mümkün değil.

Bioderma ürünlerini eczaneler ve dermokozmetik ürünler satan web sitelerinde bulabilirsiniz.



20:00 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad