2 Ekim 2016 Pazar

Mediwell El Ayak ve Topuk Bakım Kremi

Merhaba,

Bugünkü yazımda Mediwell'in el, ayak ve topuk bakım kreminden bahsedeceğim.

Mediwell markasının ürünleri Şanlı İlaç tarafından üretiliyor.


EL BAKIM KREMİ

El kremiyle başlamadan önce benim ellerimdeki hassasiyetten bahsedeceğim. Çoğu zaman tüylü kazaklar, sırt çantaları, bez makyaj çantaları hatta bazen kurşun kalemlere bile dokunurken garip bir huylanma yaşıyorum. Sanki elim çok kurumuş da hiçbir şeye dokunamıyormuşum gibi geliyor. Bu hassasiyet sebebiyle el kremi yorumlarım biraz yanıltıcı olabiliyor kendi açımdan. Ama merak etmeyin, el kremini anneme de denettim bu sebeple :) 
El kreminin içinde shea yağı, aloe vera yağı ve jojoba yağı bulunuyor.
Ben el kremini sürdüğümde anında cildime yoğun nem verip yumuşatıyor. Elimin üstü çok nemli kalırken, içinde o garip hassasiyet iyice artıyor. Bu benim kişisel sorunum olsa da yorumun doğruluğu açısından belirtmem gerektiğini düşünüyorum. 
Annem sürdüğünde ise çok sevdi, ellerini yumuşacık yaptığını ve nemlendirmesini yeterli buldu.

Fiyat:15.50 tl

AYAK BAKIM KREMİ

Ayak kreminin içinde bakterilerden koruma ve koku önleme amacıyla St. John's Wort yağı, yüksek nemlendirme sağlamak için aynısefa yağı, gün boyu nemli kalmasını sağlamak içinse shea yağı bulunuyor. Ayaklarıma oldukça yoğun nem verdi, çabuk emildi ve gün boyu ayaklarım nemini korudu.

Fiyat: 17.50 tl

TOPUK BAKIM KREMİ

Topuk kremi ayak kremine göre daha yoğun bir yapıya sahip. Benim gibi babet giymeyi sevenlerin sertleşen topuklarına iyi geleceğini düşünüyorum. İçindeki aynısefa yağıyla yoğun nemlendirmeyi, kakao yağıyla kuru ciltleri tedavi edip çatlakları azaltmayı ve tatlı badem yağıyla çatlamış cildi yumuşatmayı vaat ediyor. Çok ciddi problem için yeterli gelmeyeceğini düşünüyorum fakat hafif çatlaklar ve sertleşmelere çok iyi geliyor.

Fiyat: 17.50 tl

Mediwell ürünleri http://www.yesforbeauty.com/ web sitesinde veya eczanelerde satılıyor.


19:41 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad