9 Ekim 2016 Pazar

Sheida N'odor Deodorant Krem

Merhaba,

Bugünkü yazımda Sheida'nın ter kokusunu önleyen krem deodorantından bahsedeceğim. Öncelikle bu ürünün terlemeyi değil ter kokusunu önlediğinin altını çizeyim. Bu önemli çünkü terlemeyi önleyen ürünleri pek doğru bulmuyorum.

Ürün başlıktan da anladığınız gibi krem yapıda. Temiz ve kuru koltukaltına uygulamanız gerekiyor. Ürün kokusuz değil, hafif mentollü bir kokusu var ama gün içinde bu koku tamamen kayboluyor. Üstüne isterseniz deodorant kullanabiliyorsunuz.


Ürün beyaz fakat koltuk altında çabucak emiliyor, kıyafetlere bulaşmıyor, kıyafetlerde iz bırakmıyor.

Ürünü oldukça başarılı buldum 9-10 saate kadar ter kokusunu tamamen önlediğini düşünüyorum. Ben her gün kullanmıyorum. Kalabalık ortamlarda bulunacağım ya da çok koşuşturacağım günlerde kullanmayı tercih ediyorum.

Ürün alkol,paraben ve parfüm içermiyor.

Ürün 50 ml ve fiyatı 14.90 tl. Bu linkten ve seçili parfümerilerden satın alabilirsiniz.


19:34 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad