5 Şubat 2017 Pazar

The Balm Üç Favori Ürünüm

Merhaba,

Çoğu makyajsever gibi benim de favori markalarımdan biri The Balm. İndirimde yaklaşırken üç favori ürünümü sizlerle paylaşmak istedim.



1. Meet Matt(e) Trimony Far Paleti
Başarılı bir mat far paleti bulmak oldukça zor olabiliyor. O yüzden The Balm'ın hem kızıl renk içeren hem de mat bir far paleti çıkardığını görünce çok sevinmiştim. Günlük olarak rahatlıkla kullanılabilecek renkler içeriyor. Pigmentasyonu ve kalıcılığı gayet iyi. Bazsız bir şekilde rahatlıkla kullanabiliyorum. Farlar yumuşacık ve rahat karışıyorlar. Farların gramajı da oldukça fazla. Tek eksisi farların tozutması, bu yüzden ten makyajından önce göz makyajı yapmayı gerektiriyor. İndirimlerdeki fiyatını fazlasıyla hak ettiğini düşünüyorum.

2. The Balm Batter Up Kalem Far Curveball
Yeni tanıştım sayılır aslında bu ürünle. Alalı 2-3 ay olmuştur yaklaşık. Acelem olduğu sabahlarda kurtarıcım oldu diyebilirim. Kolay dağılıyor, pigmentasyonu yoğun, akşam ben silene kadar kalıyor, gün içinde çizgilenmiyor, dağılmıyor. Negatif tek bir yönünü bile bulamadım. İndirimlerde 26-27 tl'ye alınıyor ve tek bir far için fiyatı fazla gibi görünse de fiyatını sonuna kadar hak ediyor.

3.The Balm Mary-Lou Manizer
Favori aydınlatıcım! Sarı alt tonlu,yüksek pigmentasyonlu bir aydınlatıcı bu. Bazılarında çok sarı kalıyormuş ama ben sarı alt tonlu, açık buğday tenli biri olarak çok sevdim. Kolayca dağılıyor, kalıcılığı yüksek ve oldukça bereketli bir ürün. Her gün kullanımda bile aylarca bitmeyeceğini düşünüyorum. Genelde Real Techniques Setting Brush yardımıyla, acelem olduğunda da parmağımla uyguluyorum. İkisi yöntemle de sonuçtan oldukça memnunum.
21:53 / by / 2 Comments

2 yorum:

  1. the balm ürünlerini sevenlerdenim favorim açık ara farkla mary lou olur

    YanıtlaSil
  2. The Balm indirimlerde muhakkak standına uğradığım çok güzel bir marka;trimony palet,far bazı,down boy allığı,mary lou ve likit mat rujları da benim en başarılı bulduğum ürünleri <3

    YanıtlaSil

Post Top Ad