9 Mart 2016 Çarşamba

Gül Suyunun Faydaları

Merhaba,
Bugünkü yazımda öncelikle gül suyunun faydalarından daha sonra da nasıl kullandığımdan bahsedeceğim.
Gül suyunun onlarca faydası var fakat ben sadece cilt için olan faydalarından bahsedeceğim.

Gül suyu,
Ciltteki kızarıklıkları alır.
Ciltte biriken yağı ve tıkanmış gözenekleri temizler.
Mat cilde parlaklık verir.
Sivilceleri kurutmaya yardımcıdır.
Göz altı morluklarını hafifletir.
Kırışıklıkları ve yaşlanma belirtilerini hafifletir.
Enfeksiyonlara ve iltihaplara iyi gelir.
Göz kapağına sürüldüğünde alerjik şikayetleri hafifletir.



Benim nasıl kullandığıma gelecek olursak;
Uzun zamandır gözümde alerji olduğu için alerjik şikayetleri hafifletme amacıyla her gün 2 kere göz kapaklarıma gül suyu sürdüm. Alerji azaltmada bir etkisi yok ama alerji yüzünden gözümde oluşan yanma hissini azalttı.
Yüzümdeki beyaz ve siyah noktaların yoğun olduğu yerlere sabah akşam uyguladım. Siyah noktalarda bir etkisini görmedim fakat beyaz noktalarımı gerçekten azalttı.

Yağı dengeleme özelliği olduğundan yağlı ciltlerin tonik olarak kullandığında çok memnun kalacağını düşünüyorum. Benim cildim normal/karma olduğu için ben denemedim çünkü normal/kuru/karma ciltlerde tüm yüze uygulandığında kurumaya sebep olabileceğini düşünüyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere :) 





20:24 / by / 4 Comments

4 yorum:

  1. benim cildim karma-yağlı, gül suyu vazgeçilmezim, her zaman çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de t bölgemde vazgecilmezim oldu bu aralar :)

      Sil
  2. güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel yorumunuz icin cok tesekkur ederim :)

      Sil

Post Top Ad