27 Mart 2016 Pazar

Benefit Do The Hoola Beyond Bronze Kit

Merhaba,

Bugünkü yazımda sizlere Benefit'in en ünlü setlerinden Do The Hoola Beyond Bronze Kit'ten bahsedeceğim.

İçinde 5 ürünün küçük boyu bulunuyor.
Setin Sephora'daki fiyatı 127 tl fakat ben %20 indirim döneminde 101.6 tl'ye almıştım.

Seti almamdaki en büyük sebep Hoola bronzer ve They're Real rimeldi tabii ki.



İçindeki ürünleri tek tek inceleyecek olursak;

Hoola (3 gr)
Kontür yapmak için piyasadaki en ideal ürün bence kendisi. Kabında çok açık dursa da yüze sürünce mükemmel bir uyum yakalıyor tenle. Aldığımdan beri neredeyse her gün kullanmama rağmen hiç azalmadı. Bitince tam boyunu almayı düşünüyorum fakat uzun bir süre bunun bana yeteceğine eminim.

They're Real (3 gr)
Kirpiklerimi upuzun yapmasıyla elimden düşmüyor. Dikkatli sürülmezse kirpikleri yapıştırabilir. 8 kata kadar sürülebileceği söylense de denemeye cesaret edemedim, 3 kat denediğimde topaklanma ve yapışma olmadan tüm gün aynı kaldı. Tek eksisi bence çok zor çıkması. Akşam silerken biraz uğraştırıyor.

Benebalm (1.4 gr)
Gül kokulu hafif kırmızı renk veren tatlı mı tatlı bir kabı olan renkli lip balm. Dudaklarımı çok güzel nemlendirip yumuşacık yapıyor. Kokusuna bayıldığım için evde sürüp sürüp duruyorum :) Yaz aylarında tam sür çık yapılabilecek bir ürün.

Dew The Hoola (7 ml)
İlk gördüğümde "Ben bunu kullanamam çok turuncu" deyip deneyince çok sevdiğim ürün. Likit bir bronzer ama dağıtımı çok kolay. Dikkat edilmesi gereken tek şey miktarını iyi ayarlamak. Kontür için kullanmak mümkün değil ama yüzü ısıtma amacıyla kullanıldığında başarılı. Beyaz tenlilerde çok turuncu kalacağı için sevmeyebilirler, ben açık buğday tenliyim ve bende sorun olmadı.

Ultra Plush in Hoola (6.5 ml)
Bu setin içinde tek sevmediğim ürün bu oldu. Kokusu, yapısı gerçekten güzel ama benim gibi mat ruj insanının bir dudak parlatıcısını sevmesi maalesef mümkün değil. 
21:17 / by / 1 Comments

1 yorum:

  1. seti geçen sene blog çekilişimde hediye etmiştim kendime de alsam iyi olacak çok güzel olduğunu yeniden hatırlattın bana ;)

    YanıtlaSil

Post Top Ad