22 Ağustos 2016 Pazartesi

Bioderma Sebium Gel Moussant

Merhaba,

Bu yazımım konusu bana Bioderma tarafından gönderilen Sebium Gel Moussant. Bu yüz temizleme jeli aslında karma/yağlı ciltler için. Benim cildim kışın kuru, havanın çok sıcak/soğuk olmadığı dönemlerde normal. Hava çok sıcakken ise yüzümün terleyen bölgeleri biraz yağlanıyor ve karma olabiliyor. Bu jeli de böyle bir dönemde kullanmaya başladım aslında.

Ürün paraben içermiyor, komedojenik değil ve hipoalerjenik.



Vaatleri cildi kurutmadan nazik bir şekilde temizlemek, cildin yağ dengesini sağlamak ve cildin toleransını artırmak.

Ben sadece sabahları nemli yüzüme dairesel hareketlerle uygulayıp duruluyorum. Akşamları Nip+Fab Deep Cleansıng Fix'i kullanmaya devam ediyorum.

Cildimi kurutmadan temizlemeyi başarıyor, herhangi bir irritasyona da sebep olmadı. 

Ciltteki yağı dengelese de bu sıcak havalarda yağlı ciltlere tek başına yeterli olacağını sanmıyorum, Bioderma'nın Sebium Mat Control(8 saate kadar parlamayı önleyen nemlendirici) ile beraber kullanırlarsa daha memnun kalacaklarını düşünüyorum.

Yazın severek kullandığım bir ürün olmuş olsa da hava serinledikçe nemini kaybeden cildime uyum sağlayacağını düşünmüyorum. Bir dahaki yaza kadar tekrar alamayacağım o yüzden.

Bioderma ürünlerinin fiyat/performans açısından bakılınca başarılı ürünler olduğunu düşünüyorum. Eczane ve dermokozmetik ürünler satan web sitelerinde bulabilirsiniz. Bana gönderilen ürün 45 ml fakat bazı web sitelerinde iki tane 500er ml'lik pompalı şişedeki ürünün 59 tl gibi fiyatlara satıldığını gördüm ki miktara bakınca fiyat makul görünüyor.
15:29 / by / 4 Comments

4 yorum:

  1. Biodermanın makyaj temizleme suyunun yanında almıştım bunuda. Kullanım sonrasında inanılmaz güzel yumuşatıyor yüzü.

    YanıtlaSil
  2. Bilgilendirici bir yazı olmuş, tesekkürler <3

    YanıtlaSil
  3. Ben bundan kullanmıştım yüzümdeki fazla yağı almıştı elimdekiler bitince büyük olanlardan alacağım

    YanıtlaSil
  4. testerlarını kullanıp sevmiştim indirimde bulursam almak sterim :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad