27 Ağustos 2016 Cumartesi

Yaza Veda Blogger Etkinliği Sponsorları 1.Bölüm

Merhaba,

27 Ağustos'ta @birtutku ve  @makyajbulutu'nun düzenlediği bir etkinliğe katılma fırsatım oldu. Sponsorlara teşekkür etmeden önce beni bu etkinliğe davet ettikleri ve etkinliğe bu kadar özen gösterdikleri için Çisem ve Tutku'ya teşekkür etmeliyim.



Marka isimlerini markaların instagram hesaplarına bağladım, daha detaylı incelemek için @ ile başlayan isimlere tıklamanız yeterli.

Starbucks

Mekan olarak Starbucks etkinliğe sponsor oldu ve bizi çok güzel ağırladılar.


Deniz Cakes Factory


Bu güzel pastayı @denizcakesfactory yapmıştı, içi de dışı gibi pembeydi ve çok lezzetli buldum. Hesabını inceledim ve yaptığı pastalara bayıldım. Özel günlerde pasta siparişi vermek isterseniz hesabına göz atabilirsiniz.

Jojo Tasarım


@jojotasarim 'ın blog isimlerimize özel yaptığı bardak altlıklarına bayıldım, istediğinizi yazdırabileceğiniz bardak altlıkları ve magnetler yapıyor. Gösterdiği özen için çok teşekkür ederim.

Splat



@splat_turkiye diş macunlarını zaten çok severek kullanıyordum -hatta şu an Blackwood'u kullanıyorum- şansıma daha önce denemediğim bir çeşidi bize etkinlikte hediye edildi. Blackwood bittikten sonra deneyip yorumlayacağım.

Activia


@activiaturkiye de Çilek&Kivi ve Ananas&Hindistan Cevizi olmak üzere iki içecek çeşidiyle bizimleydi.

HC Care


@hccare de Saç Problemlerine Karşı Bitkisel Bakım Kompleksi ile etkinliğimizdeydi. Saç dökülmesini engellemeyi, yıpranmış saçları onarmayı, saçlara sağlıklı,canlı ve parlak bir görüntü vermeyi vaat ediyor bu ürün. 

Lux


@luxpamuk da Maxi Disk Makyaj Pamuğu ile bizlerleydi. 

Overdose Coffee Scrub


@overdosecoffeescrub instagramda çok denk geldiğim ve merak ettiğim bir üründü. Hem yüz hem vücut için kullanılabilir deniyor, vücut peelingim bitmek üzere olduğu için muhtemelen ben vücudumda kullanacağım. İçinde arabica kahve, kaya tuzu, tatlı badem yağı, zeytin yağı, jojoba yağı ve hindistan cevizi yağı bulunuyor.

Herbital


@herbitalurunleri bize saç ve cilt için siyah sarımsak yağı göndermiş. Siyah sarımsak yağı hiç kullanmadığım bir şey olduğu için çok merak ediyorum.

Özlem Sabun


@ozlemsabun gül şeklinde bir kokuşu taş ile bizlerleydi.

Golecha Hint Kınası 


@golecha_hint_kinasi da etkinliğimizde bizlerleydi.

Kajal Hint Kınası


@hintkinasikajal da etkinliğimizde bizimleydi.

Hepsine çok teşekkür ederim, denedikçe yorumlayacağım. 









21:53 / by / 3 Comments

3 yorum:

  1. hepsini güle güle kullan canım. devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca bir de ufak bir hediyesi olan çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad