23 Eylül 2016 Cuma

Duygu'yla Project Pan

Merhaba,

Bugünkü yazımda büyük bir heyecanla bitirmeye karar verdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Aslında klasik bir project pan olmayacak bu çünkü bunları bitirene kadar yeni bir şey almayacağım deyince ters tepiyor bende. Zaten uzun zamandır çok hoşuma gitmedikçe renkli kozmetik almıyorum bu yüzden bu istisnayı yapabilirim diye düşündüm.

Kendime hepsini bitirmek için 2 ay süre verdim.


1.Moshos Garden Amber&Rose Clay Mask


Çok sevdiğim bir kil maskesi olmasına rağmen açıldıktan sonra 6 ay içinde kullanılması önerildiği için ve ben 4 ay önce kullanmaya başlamış olduğum için listeye ekledim. Yazısı burada, bitirince tekrar almayı düşünüyorum.

2.Revlon Treat&Boost 


Hızlı tırnak uzatma vaadiyle aldığım ve memnun kaldığım bu ürünü ise okul başlayınca yoğunluktan oje sürerken base coat uygulamayı ihmal etmeyeyim diye listeye aldım, yarısından çoğu zaten bittiğinden 2 ayda biteceği konusunda umutlarım yüksek.

3. NYX Farlardan Dayclub


İlk fotoğrafta gördüğünüz paletteki 9 farı da bitirmeyi amaçlamıyorum tabii ki :) Ama baştan beri favorim olan Dayclub'ın dibini görünce adeta yüzüne bakmaz oldum. Bu yüzden listeme kendisini de ekledim.

4. Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel

Elimde kullanılmayı bekleyen bir yüz temizleyici bir de yüz sabunu varken yarısını kullandığım Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel'i de bu listeye ekledim. Yazısı burada

5. I love Strawberry&Cream El Kremi 


Çilekli her şeyi severek kullandığımı söylemiştim zaten ama elimde üç el kremi olunca en az kalanı bu listeye eklemeye karar verdim.

6 Clinique High Impact Mascara


Çoğu kişinin aksine bu rimeli ben maalesef sevemedim. Ama hakkını vermek lazım bir seyahat boyu ürüne göre oldukça bereketli çıktı. Tam boyunu almayacağım hızlıca bitirmek istiyorum kendisini de.

7. The Balm Put a Lid On It Far Bazı


Yaz aylarında far bazı kullanmayı ihmal ettim ve fark ettim ki ömrü 12 ay olan ürünü zaten 12 aydır açık tutuyorum. Az kaldığı için 2 ayda biter diye umuyorum. Sevdiğim bir ürün fakat farklı bir far bazı denemek uğruna tekrar almayabilirim. Far bazı önerilerinizi bekliyorum.

8. NYX Colored Felt Tip Eyeliner Chocolate Brown


Kahverengi eyeliner arayışındayken almıştım fakat mağaza ışıklarının yanılmasıyla benim gözümde neredeyse siyah duracak kadar koyu bir kahve almışım. İstediğim gibi çıkmayınca kullanmayı da ihmal eder oldum.

9.Maybelline Age Rewind Kapatıcı


Çok sevmeme rağmen süngerli aplikatörü hijyenik bulmadığım için araya başka kapatıcı girmeden bitirmek istiyorum. Zaten iki tane almıştım bitirince hemen ikincisine geçeceğim.

10. Sephora Dudak Kalemi 15 Royal Rose


Ocak ayında almama rağmen maalesef sadece 6-7 kere kullandım. Kullanmayı ihmal etmemek için listeye ekledim. Başarılı bulsam da Emily kalemler kadar başarılı ve ekonomik bulmadığımdan tekrar almayacağım.

11.Pastel Dipliner


Bu ürünü 3. alışım ama maalesef bu sefer eskisi kadar siyah çıkmadı. Bitirince bir daha almayı düşünmüyorum.

12. Essence 05 Cool Nude


Çok sevdiğim bir ruj fakat alalı bir yıl oldu ve bu tarz kremsi rujların maksimum bir buçuk yıl içinde bitirilmesi gerektiğini düşündüğümden listeye ekledim.

13. Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion


Yarısına kadar kullanıp daha sonra unuttuğum 15 ml'lik nemlendirici losyonu da gözümün önünde dursun da kullanayım diye listeye ekledim.

Gerçekçi bir ürün bitirme projesi hazırlamayı başardığımı düşünüyorum. Umarım planlamak kadar bitirme konusunda da başarılı olabilirim :)

Sonuçları #duyguylaprojectpan etiketinde paylaşacağım instagramda.



19:04 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad