13 Ekim 2016 Perşembe

L'oreal Professionnel Pro Fiber Re-Create Serisi

Merhaba,

Bugünkü yazımda L'oreal Professionnel Pro Fiber Re Create Serisi'nden bahsedeceğim. Seri şampuan, saç kremi ve serumdan oluşuyor. Üç ürünü eş zamanlı kullandığım için serinin genel olarak etkilerinden bahsedebileceğim anca.

Serinin amacı yıpranmaya bağlı olarak incelmiş saça kaybettiği materyali kazandırıp uzun süreli bir bakım sağlamak. Şampuanı her yıkamada normal şampuan uygular gibi saç kremini ise 4 şampuanlamada bir saç boy ve uçlarına uygulamanız öneriliyor. Serumun ise saça hacim verme vaadi var ve nemli saça yıkama sonrası dipten uca sıkmanız öneriliyor. Serum sprey başlıklı bu sayede ziyan olmadan uygulama yapabiliyorsunuz.


Şampuan 250 ml, saç kremi 200 ml ve serum 150 ml.

Bu seriyi 5 haftadır kullanıyorum ve sonuçlar karşısında açıkçası şaşırdım. Saç uçlarımdaki kuruluk ve kırıklar azaldı. Saç genelimde çok fazla değişiklik olmasa da saç uçlarımdaki yıpranmış görünüm gözle görünür biçimde azaldı. Normalde 3 ayda bir kesim isteyen saçım 4.ayında gayet bakımlı duruyor.

Saç tellerim daha kalınlaşmış duruyor fakat bu kalınlaşma maalesef beraberinde bir hacim getirmedi. Saçlarımı daha yumuşak yapan saç kremleri ve şampuanlar da kullanmıştım. 


Genel olarak bu seriyi başarılı buldum, saçlarımı onarmayı başardı. Serinin tek bir defa alınması taraftarıyım. Saç uzunluğuna ve yıkama sıklığına göre 1-3 ay arası kullanımda saçı onarmasını sağlayıp daha sonra normal rutine dönmenin uygun olduğunu düşünüyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

19:35 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad