23 Ekim 2016 Pazar

Eklips Açılı Kontür Fırçası

Merhaba,

Bugünkü yazımda Eklips'ın açılı kontür fırçasından bahsedeceğim. Eklips genellikle fiyat/performans açısından başarılı bulduğum ürünlere sahip. Bu fırça da hiç aklımda olmayan bir anda Gratis'te dolaşırken gözüme çarpınca benimle birlikte eve gelmişti. Normalde çoğu ürünü almadan önce detaylı bir araştırma yapıyorum ama bu seferlik risk almıştım. İyi ki de almışım.



Fırçanın kılları yumuşacık, bu da oldukça yumuşak bir uygulama yapmasını sağlıyor.

Yıkadığımda hiçbir şekilde kıl dökmedi, ya da bazı fırçalarda olduğu gibi kılları sağa sola ayrılmadı.

Açılı kontür fırçası (angled contour brush) diye geçse de allık uygulamak için kullanmayı da çok sevdim ben. 

Ürünü hafif ve kontrollü bir şekilde uygulamanızı sağlıyor. Yani allığı fazla kaçırıp palyaçoya dönmek oldukça zor bu fırçayla. Bu özelliğiyle keskin kontür yapmaya uygun bir fırça olamıyor maalesef. Ama ben doğal uygulamaları kendimde daha çok sevdiğim için bu fırçayı çok severek kullanıyorum.

Fırçanın indirimsiz fiyatı 12.50 tl ve fiyat/performans açısından oldukça başarılı buldum.
22:46 / by / 1 Comments

1 yorum:

  1. Eklips markasinin set halinde göz makyaji icin olan fircalarini almistim, dedigin gibi hic dökülmedi bozulmadi cok memnunum, denk gelirsem bu fircaya da bakarim :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad