25 Ocak 2017 Çarşamba

Bitenler

Merhaba,

Bu yazımda son zamanlarda bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim.



1.Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Şampuan

Yakın bir zamanda bloga yazmıştım. Linki burada.

2. L'oreal Professionnel Pro Fiber Re-Create serisinden Saç Spreyi

Bu seriyi de daha önce yazmıştım, yazısını buraya bırakıyorum

3. NYX Matte Liquid Liner

Kullandığım en siyah en kalıcı eyelinerlardan. Yalnız temizlenmesi biraz uğraştırabiliyor. Tekrar alabilirim.

4. Maybelline Rocket Volume Mascara

Hacim veriyor, kirpiklerimi güzelce kıvırıyor da. Etkileri ne kadar hoşuma gitse de temizlenmesi oldukça zor oldu bende. Bu yüzden tekrar almayacağım.

5. Arifoğlu Hindistan Cevizi Yağı

Tırnaklarımı beslemek için kullandım,doğal yağlarda güvendiğim markalardan.

6. Bebak Bademli El Kremi

Uygun fiyatı ve çantada ağırlık yapmayacak minik boyuyla sevdiğim el kremlerinden oldu Verdiği nemlilik hissi çok kalıcı olmasa da genel olarak memnun kaldım diyebilirim.

7. Flormar Calcium Gel

Başlarda tırnaklarımı güçlendirme konusunda işe yarasa da ilerleyen zamanlarda pek faydasını görmedim. Daha başarılı ürünler kullandığım için tekrar almam.

8. Essence Asetonsuz Oje Temizleyici

Hem ojeyi silmede başarısız olduğu hem de çok ağır koktuğu için tekrar almam.

9.Bio Oil

Duş sonrası vücudumu nemlendirmek için severek kullandığım bir üründü fakat içeriği sebebiyle tekrar almamaya karar verdim.


20:44 / by / 3 Comments

3 yorum:

Post Top Ad