21 Ocak 2017 Cumartesi

Urban Decay Perversion Eyeliner

Merhaba,

Bugünkü yazımda kendime doğum günü hediyesi olarak aldığım ve çok severek kullandığım Urban Decay Perversion eyelinerdan bahsedeceğim.


Normalde eyeliner için böyle yüksek bir fiyat ödemek pek tercihim değil açıkçası. Ama simli far kullanmayı çok sevdiğim ve çoğu keçe uçlu eyeliner simli far üzerinde yeterince siyah kalmadığı için doğum günümde kendimi şımartarak denemek istedim.

Gerçekten şu ana kadar kullandığım en siyah keçe uçlu eyeliner oldu. Hatta neredeyse likit eyelinerlar kadar siyah.

Waterproof yani suya dayanıklı bir eyeliner aynı zamanda. Suyla ve gözyaşıyla temasta silinmiyor, fakar suyla çok ovuşturulunca akabiliyor.

Benim göz kapaklarım kuru. Akma bulaşma yaşamadım gün içinde hiç. Kalıcılığı oldukça yüksek, ben silene kadar akmıyor. Misel suyla rahatlıkla temizleniyor.

Kesinlikle şu ana kadar en çok memnun kaldığım eyeliner oldu! Ama bir daha bir eyelinera 77 lira vermeye içim elverir mi emin olamıyorum. O yüzden kesinlikle tekrar alırım diyemiyorum.

22:25 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad