30 Ekim 2016 Pazar

Cosmed Day to Day Krem Peeling

Merhaba,

Bugünkü yazımda Cosmed markasının Day to Day isimli krem peelinginden bahsedeceğim.

İçeriğindeki sıkılaştırıcı ve yumuşatıcı karakterdeki 200 Tiare çiçeğiyle cildi ölü hücrelerden arındırmayı,ananas özüyle cilde nem ve canlılık vermeyi, antioksidan etkisine sahip papaya özüyle cildi soymayı vaat ediyor.



Alkol ve paraben içermiyor.

Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun.

İçerik bilgilerine aşağıdaki fotoğrafa tıklayıp büyüterek ulaşabilirsiniz.

Ben haftada 2 yüzümü temizledikten sonra ıslak olan cildime masaj yaparak uyguladım.

Adından anlayacağınız üzere ürün oldukça kremsi, içindeki tanecikleri neredeyse hiç hisssetmiyorsunuz.

Cildimi şu ana kadar en yumuşak yapan peeling bu oldu.

Dokununca cildimde pürüzsüz bir his oldu fakat pütürlerin tamamen geçtiğini söyleyemeyeceğim, fazlasıyla küçüldükleri doğru.

Cildimi hiç kurutmadı, aksine nem verdiğini hissettim.

Cildimi tahriş etmedi.

Cildimi daha canlı gösterdi.

Ürün Watsons'ta. eczanelerde ve dermokozmetik ürünler satan sitelerde satılıyor. Ürünün 75 ml'lik fiyatı normalde 57 tl (ki ben biraz yüksek buldum). İndirimli yakalandığında şans verilmesi gereken ürünlerden olduğunu düşünüyorum.
15:55 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad