5 Kasım 2016 Cumartesi

NYX Super Skinny Eye Marker

Merhaba,

Bugünkü yazımda NYX Super Skinny Eye Marker'dan bahsedeceğim.


İncecik eyeliner çekebilmek için üretilmiş. Ucu çok ince ve sert. Esnek değil.

Rengi Carbon Black diye geçiyor fakat bildiğim kadarıyla tek rengi var.

Siyahlığıyla ilgili bilgi vermeden önce ufak bir not düşmem gerekiyor. Simsiyah bir görünüm için likit ya da jel eyelinerları tercih etmelisiniz. Keçe uçlu eyelinerlar simsiyah bir görünüm için yeterli olmayabiliyor.

Keçe uçlu bir eyelinera göre siyahlığı yeterli ama ben likit eyelinerlara alıştığım için yeteri kadar siyah değilmiş gibi gelebiliyor bazen.

Kalıcılığını çok beğenmedim 5-6 saat kalıyor benim kuru göz kapaklarımda. Çoğu eyeliner bende daha uzun süre kaldığı için beni bu süre memnun etmedi.


Eyelinerın bendeki duruşu böyle.

Gözlerim yaşardığında aktığını da eklemeden geçmeyeceğim.

Daha iyi keçe uçlu eyelinerlar kullanmış olsam da kullandıklarım arasında en ince uçlu olan şüphesiz bu eyeliner oldu. Bu hem genel sürümü hem de kuyruk yapmayı oldukça kolaylaştırıyor. İstemsizce eyelinerı kalınlaştırmak pek mümkün değil bu eyelinerla.

Bitince tekrar almayı düşünmüyorum şimdilik. Çünkü likit eyelinera alıştığımdan beri NYX Matte Liquid Liner'ı elimden düşürmüyorum. Ona devam edeceğim.

Bu ürünün fiyatı 26.95 tl. NYX'in online satış sitesi ve Bağdat Caddesi mağazasında satılıyor.
19:18 / by / 1 Comments

1 yorum:

  1. Sürüş olarak en kolayıma giden eyeliner :) İp ince uclularda baya zorluk cekiyorum

    YanıtlaSil

Post Top Ad