27 Kasım 2016 Pazar

Bu Aralar Bitirdiklerim

Merhaba,

Bu yazımda bu aralar bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim.
Biliyorsunuz çok fazla ürün biriktiremiyorum, üç beş ürün olunca hemen fikirlerimi söyleyip bitenleri çöpe atmak istiyorum.


1.Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel

Yazısı burada . Beğensem de şu an bitirmeye çalıştığım başka yüz temizleme ürünleri olduğu için şu an tekrar satın almayacağım.

2. Listerine Advanced White Ağız Bakım Ürünü

Bu ağız çalkalama suyunu kaç defa bitirdiğimi hatırlamıyorum bile, hem dişlerimi beyazlatıyor hem de parlak gösteriyor. Tabii ki bu etkisi ürünü kullandığınız sürece geçerli. Bırakınca dişler eski haline dönüyor. Bitince hemen tekrar satın aldığım ürünlerden.

3. Yves Rocher Organic Vanilla (edt) 100 ml&20 ml

Bunları da kaç defa bitirdiğimi inanın hatırlamıyorum. Maalesef bu seri değiştirildi. Yeni seride de Vanilya kokulu bir edt var fakat kokusu bana biraz farklı geldiğinden almadım.

4. The Body Shop Strawberry Hand Cream

Çoğu kişi nemlendirme özelliğini yeterli bulmasa da benim elimi bazı el kremleri gibi daha çok kurutmadığı için sevdim kendisini. Çabuk emiliyor, yağlı his bırakmıyor ve mis gibi çilek kokuyor. Biter bitmez yenisini aldım bile.

5.Splat Blackwood Diş Macunu

Siyah bir diş macunu olan Blackwood dişleri beyazlatmayı vaat ediyor. Bence bu konuda başarılı da. Sırada deneyeceğim başka bir Splat diş macunu olduğu için şimdi tekrar almayacağım ama ileride satın alabilirim.


17:25 / by / 2 Comments

2 yorum:

  1. splat diş macununu bende denedim ama memnun kalamadım ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
  2. Listerine benim de sık kullandığım ürünlerden :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad