22 Kasım 2016 Salı

The Balm Batter Up Kalem Far Curveball

Merhaba,

Bugünkü yazımda size The Balm'ın çok beğendiğim kalem farlarının Curveball renginden bahsedeceğim. Aslında yeteri kadar farım var diye düşünerek ilk çıktığında satın almaktan vazgeçirmiştim kendimi. Ama indirimde elimde bir deneyince dayanamadım, satın aldım. İyi ki de almışım!

Elinizde denediğinizde bile ilk fark ettiğiniz şey yağ gibi kayması oluyor. Sürümü oldukça kolay,yapısı çok kremsi.

Göz kapağında çabucak sabitleniyor, bu yüzden farı dağıtmak için elinizi çabuk tutmanız gerekiyor. Göz kapağında akşama kadar hiç kıpırdamadan kalıyor, kalıcılığını gerçekten beğendim.

Kalem farlar plastik bir ambalajda ve asansörlü. Yani kalemtıraşla açmanıza gerek yok.

Farlar ayrıca suya dayanıklı ama misel sularla rahatça temizleniyor.



Curveball bende sedefli bir somon-turuncu gibi duruyor, kişisel fikrimce serinin en güzel rengi. Bana biraz The Balm'ın Shady Lady vol2 paletindeki Mischievious Marissa rengini anımsattı.

The Balm Batter Up Eyeshadow Sticklerin fiyatı indirimsiz 44.90 tl. Ben %40+10 indirimde 26.10 tl'ye almıştım. 
20:53 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad