29 Aralık 2016 Perşembe

2016'nın Son Bitenleri

Merhaba,

Bu yazımda son zamanlarda bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Normalde üç dört üründe biriktirmeyi bırakıp yorumlarımı söylüyorum ama günlük hayatımdaki yoğunluk sebebiyle ilk defa 11 ürün biriktirebildim.


1.Otacı Bitki Özlü Şampuan Kuru-Normal Şampuan Limonlu-Zeytinyağlı


Saça parlaklık ışıltı ve yumuşaklık vermeyi vaat ediyor. Bunlarda başarılı olduğunu düşünüyorum. Fakat kepek yaptığı için severek kullandığım bir ürün olmadı.

2.Sothys Vitality Cleansing Milk


Dene Bunu kutumdan çıkmıştı. Cildi iyi temizlediğini düşünmüyorum,ayrıca cildimi kuruttu hiç sevmedim.

3.L'oreal Casting Creme Gloss Saç Bakım Kremi


L'oreal Casting Creme Gloss saç boyasının içinden çıktı. Bu şişe bana 4 kullanım yetti. Saçlarımı yumuşacık yaptığı için sevdim.

4.Clarins UV+HP Ecran Multi-Protection SPF 40 Güneş Kremi


Yazısı burada. Kesinlikle tekrar alırım dediğim ürünlerdendi fakat fiyatı şu an pahalı geldiği için başka bir güneş kremine yöneldim. Fiyatı hariç çok memnundum.

5.Nivea Duşta Vücut Kremi Kakao Keyfi


Fikir olarak çok başarılı buldum. Yaz aylarında nemlendirmesi yeterli geldi fakat kış aylarında ekstra nemlendiriciye ihtiyaç duydum. Şimdilik tekrar almam yazın belki tekrar satın alabilirim.

6.L'oreal Professionnel Re Create Şampuan



Fotoğrafta serinin tümü var fakat sadece şampuanını bitirdim. Saçı yeniden yapılandırmayı vaat ediyor. Yazısı şurada

7.Nip+Fab Deep Cleansing Fix


Yazısı burada. Watsons'tan artık alışveriş yapmadığım için sevseydim de almazdım ama plastik kavanozda olduğu ve elimi sürekli içine sokmak zorunda kalmak bana hijyenik gelmediği için içinde az kalmasına rağmen attığım bir ürün oldu.

8.HC Herbal Care Complex


Yazısı burada. Çok sevdiğim bir ürün oldu. Ovex isimli ürünüyle birlikte bir şişe alacağım bundan mutlaka.

9. MAC Mehr


Günlük kullanıma çok uygun olduğu için severek kullanıp rahatlıkla bitirdiğim bir ruj oldu. Tekrar aynı rengi almam çünkü daha denemek istediğim çok ruj var.

10.Restorex Saç Bakım Yağı


Saçlarımı yumuşacık ve parlak yaptığı için çok sevdim. Şimdi yeni bir şişe almam çünkü düzenli kullanımda saçım ürünlere alışıp aldığı verim düşüyormuş gibi geliyor. Aralıklı kullanıyorum o yüzden.

11.Watsons Deep Cleansing Siyah Nokta Burun Bandı


Zaten pek memnun kalmamıştım fakat Watsons'tan alışveriş yapmayacağım için asla tekrar almayacağım.

Aslında bitmeye yakın olan oldukça fazla ürünüm var. Yakında yeni bir bitenler yazısı göreceğinizi umuyorum. Ürün bitirmek nedense garip bir mutluluk veriyor bana.Umarım bir sonraki yazımda daha çok renkli kozmetik görürüz.


22:14 / by / 5 Comments

5 yorum:

  1. Otacı bende de var acaba kepek yapar mı diye düşündüm bir an eline sağlık canım , hair care bence de çok başarılı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim saçım kepeğe meyilli maalesef biraz, kişisel bir problem olduğunu düşünüyorum o yüzden.

      Sil
  2. HC Complex ürün yorumlarınız için teşekkür ederiz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. HC cair markasının yağını bende çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Duygu hanim merhaba
    Ben her yerde Loriel Casting Crem Gloss urununu ariyorum. Normalde boyasini kullanmadim hic ama bakim kremi harika. Bu urunun bulabilirsem buyuk boyutundan alacagim. Sizin bilginiz var mi? Urunu nereden bulabilirim?

    YanıtlaSil

Post Top Ad