3 Ocak 2017 Salı

Bee Beauty Miss Violette edp

Merhaba,

Bugünkü yazımda sadece Gratis'te bulunan Bee Beauty markasının Miss Violette isimli parfümünden bahsedeceğim.

Parfümün kokusuyla ilgili arkasında yazan açıklama şöyle:
"Üst notalarda armut ve frenk üzümünü buluşturan koku, meyve notalarıyla eşsiz iris notasını modern bir şekilde harmanlıyor. Orta notalarda iris, yasemin ve portakal çiçeğiyle çevreleniyor. Kompozisyon dip notalarda paçuli, tonka fasülyesi, vanilya ve pralini buluşturuyor."



Parfümü ilk sıktığımda kuvvetli, yoğun bir kokuyla karşılaşıyorum. Asi ve feminen bir hava uyandırıyor kokusu bende. Zaman geçtikçe parfüm daha hafif bir kokuya geçiş yapıyor.

Kuvvetli bir koku olduğu için dalıp çok sıkmamak gerekiyor. İki fıs benim için yeterli oldu.

Kalıcılığı 6-7 saat, sonrasında tazeleme ihtiyacı hissettim.

Kış mevsiminde ya da akşam dışarı çıkarken kullanmak için daha uygun geliyor kokusu bana. Yazın benim kişisel zevkime göre ağır kaçacak bir koku bu. Bu mevsimde sıklıkla kullanmayı planlıyorum.

Özellikle uygun fiyatlı bir parfüm arayışındaysanız bakmanızı tavsiye ederim. Fiyat/performans açısından çok başarılı buldum.

11:28 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad