10 Aralık 2016 Cumartesi

MACxMariah Carey I Get So OOC Ruj

Merhaba,

MAC'in Mariah Carey ile oluşturduğu koleksiyonu uzun zamandır bekliyordum. Özellikle göz dolduran ambalajlarıyla her makyajseverin dikkatini çekmeyi başaran bir koleksiyon olmuştu. Ruj delisi olduğum için bu koleksiyondan da bir ruj seçmek istedim. Uzun süre benimle olsun çabucam bitirmeyeyim diye biraz sıradışı bir renk seçtim. İlk Frost rujumu edinmiş oldum böylece MAC'ten.

Rujun kabı simli ve içteki altın kısmında Mariah Carey'nin imzası bulunuyor.

Rengi ışığa göre değişiyor. Bazen kızıllığı ağır basıyor, bazen kahve-griliği. Oldukça ilginç bir renk olduğunu düşünüyorum.

Yarı opak diyebilirim. Tek katta örtücülüğü bana yeterli gelmiyor, mutlaka ikinci katı sürüyorum.

Kalıcılıgı 3-4 saat, yemek yiyince hemen siliniyor.

Açıkçası normalde tercih edeceğim bir renk değildi, performans olarak da muhteşem diyemem. Ama sürdüğüm gün o kadar iyi yorumlar aldım ki çevremdekilerden, ben bile şaşırdım.

Fiyatı 75 tl. MAC'in online sitesi ve pro mağazalarda satılıyor. Performans olarak fiyatını hak ettiğini söyleyemem. Ama görkemli kabı ve beni degişik bir renk kullanma cesaretine sürüklemesi sebebiyle aldığıma bir saniye bile pişman olmadım!

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

16:38 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad