16 Aralık 2016 Cuma

Wet n Wild Photofocus Eye Primer/ Far Bazı

Merhaba, 

Bugünkü yazımda size Wet n Wild Photofocus far bazından bahsedeceğim. Uzun zamandır The Balm Put a Lid On It'i kullanıyordum fakat iyi hakkında iyi yorumlar okudukça buna da bir şans vermeye karar verdim.

Öncelikle benim göz kapaklarım kuru-normal, yani farlarda çizgilenme eyelinerda akma bulaşma yaşamıyorum pek. Far bazını farların pigmentasyonunu ve kalıcılığını artırmak için kullanıyorum tamamen.Yani her gün kullandığım bir ürün değil.



Wet n Wild'ın bu bazı ten renginde ve toplu iğne ucu kadarı bir göz kapağıma yetiyor.Ten rengi görünüyor fakat çok hafif renk veriyor, damarlı görünümü nötrlemiyor. Damarlı görünümü yok etmek isterseniz bu far bazını uyguladıktan sonra bir ten rengi far sürebilirsiniz.

Bu far bazının benim için tek kötü yönünü baştan söyleyeyim, sürdüğüm anda göz kapağımda hafif bir gerginlik yaratıyor. Her gün kullanmadım ama kullanırsam göz kapağımı hafif kurutabileceği kanaatindeyim. Yağlı göz kapakları ise bence bu özelliğini çok sevecek.

Farın pigmentasyonu çok artırdığı düşüncesindeyim, eğer pigmentasyonundan memnun olmadığınız farlar varsa bu far bazıyla mutlaka denemelisiniz.

Farın kalıcığını da artırıyor. Sabah yaptığım göz makyajı akşama kadar neredeyse aynen duruyor.

Ben %40+10 indirimle 12.85 tl'ye almıştım.

Özetle göz kapağınız çok kuru değilse ve aralıksız her gün kullanmayacaksanız şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum. Ben fiyat/performans açısından çok başarılı buldum. Çok az miktar yettiği için uzun süre benimle olacağını düşünüyorum.
23:59 / by / 1 Comments

1 yorum:

  1. Elimde far bazı var ancak bittiğinde bunu alıcam teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad