4 Ocak 2017 Çarşamba

L'oreal Casting Creme Gloss 503 Altın Çikolata

Merhaba,

Bugünkü yazımda L'oreal'in çok karşılaştığımız Casting Creme Gloss isimli saç boyasından bahsedeceğim. 

Öncelikle bu boya sadece 28 yıkamaya kadar kalıcı olduğunu vaat ediyor.


Amonyaksız, arı sütü ile zenginleştirilmiş. Saçı yıpratmamak aksine daha canlı ve parlak göstermek vaatleri arasında.

Bir başka vaadi de ilk beyazları kapamak. Açıkçası bu konuda yorum yapamayacağım çünkü 21 yaşında olduğum için beyazım yok. Buradaki önemli nokta "ilk" beyazlar kısmı. Sanırım komple beyaz saçı kapatamıyor boya, tek tük beyazları  kapatabiliyor. 

Bu boyayı saçında dramatik değişiklikler yapmak isteyenler için tavsiye etmem. Saçı biraz açmak ya da biraz koyultmak için kullanılabilir. Mesela saçınız siyahsa gidip sarıya, karamele boyayamazsınız bununla,tutmaz. Kendiniz için doğru rengi seçmek için http://castingcremegloss.lorealparis.com.tr/ ziyaret edip taban renginizi seçerek önerilen renklere göz atmanız en verimli hareket olacaktır. Ben oradan kendi taban rengime uygun olan 503 Altın Çikolata rengini seçtim.

İçinden nasıl uygulanması gerektiğine dair bir broşür çıkıyor o yüzden o konuda detaya girmeyeceğim.

Ama şunu bahsetmeden geçmemeliyim ki boyayı saçımdan arındırırken normalden daha fazla saçım döküldü.

Saçımın boyamadan önceki hali. Açıkçası uçlardaki sarılıklar bana çok açık gelmeye başlamıştı ve onları kapama amacıyla boyamak istemiştim saçımı da. Diplere ilk boya sürüşüm oldu.

not:Fotoğrafları daha net görüntüleyebilmek için üzerine tıklayabilirsiniz.


Boya sonrası. Kutudakinden daha koyu bir renk oldu saçım. Ama ben memnun kaldım. Uçlardaki sarılıkları örtmede başarılı olduğunu düşünüyorum.



4.yıkama sonrası





Renkte dört yıkamada pek bir açılma gözlemlemedim.

10.yıkama sonrası


Başlangıçta saçımın ucuyla dibindeki renk farkından dolayı boya aktıkça uçlar yine daha açık görünmeye başladı. Bu fotoğrafta sol tarafta saçımın ışık vuran kısmı sağ tarafta gölgedeki halini görüyorsunuz.

Buradan direkt 24.yıkama fotoğrafına geçeceğim maalesef, çünkü günlük hayatımın koşturmacasından kendi fotoğrafımı çekmeyi unutmuşum. Zaten çevremdeki arkadaşlarım arasında kendi fotoğrafını çekmeyi en az seven kişi de benim :(

24.yıkama sonrası


Boya bayağı aktı ve saç uçlarım yine daha açık renk görünmeye başladı. Aslında şu an 35-36 yıkama oldu fakat saçım hala bu fotoğrafta olduğu gibi görünüyor. Yani eski haline yaklaşsa da boya tamamen akmıyor. En azından 35-36 yıkamada tamamen akmadı diyebilirim.

Boyanın Etkileri

Saçımın dökülmesinde kısa süreli olarak çok az bir artış yaşadım fakat yaptığım bakımlarla bunu çabucak kontrol altına aldım.

Saçımda herhangi bir yıpranma gözlemlemedim.

İçinden çıkan parlaklık koruyucu bakım kremi saçımı yumuşacık yaptı ve gerçekten parlak gösterdi. Fakat krem dört kullanımlıktı, kremi kullanmadığım dönemlerde parlaklık artışı gözlemlemedim. Yani kutunun üstündeki daha canlı daha parlak saçlar vaadini benim için gerçekleştiren şey içinden çıkan bakım kremi oldu saç boyası değil.

Renk olarak kendim için doğru rengi seçtiğimi düşünüyorum, çevremden hep olumlu yorumlar aldım. Yakıştırmayanlar olduysa da açıkça söylemediler 😆

Yoğun bir saç dökülmesi yaşarken bu boyayla saçınızı boyamanızı tavsiye etmem, dökülmeyi artırabilir.

Dramatik bir renk değişikliği yapmak için almanızı da tavsiye etmem, benim gibi uçları daha açık olan saçınızı tek renge çevirmek için güzel bir alternatif olabilir.

28.yıkamada saçınızdan tamamen akmayabilir, bunu göze alarak boyamanızı öneririm

Benim memnun kaldığım bir boya oldu, aslında tamamen akmaması benim işime geldi uçlardaki sarılar saçımı yıpranmış göstermeye başlamıştı çünkü. Koyu rengin benim saçımı daha sağlıklı gösterdiğini fark ettim bu boya sayesinde.




17:47 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad