18 Ocak 2017 Çarşamba

Bioderma Hydrabio Gel-Crème /Normal ve Karma Ciltler Için Nemlendirici

Merhaba,

Bugünkü yazımda Bioderma'nın son zamanlarda severek kullandığım Hydrabio Gel Crème isimli nemlendiricisinden bahsedeceğim.



Hassas normal ve karma ciltlere uygun.

Hafif dokusuyla cildi derinlemesine beslemeyi, cildi kendi ışıltısına yeniden kavuşturmayı vaat ediyor.

Pompalı bir şişede ki bu bana çok daha hijyenik geliyor kavanozdaki nemlendiricilerden.

En iyi özelliğinden bahsedeceğim öncelikle. Yapısı incecik ve hızla emiliyor, bu sayede ciltte hiç ağırlık yapmıyor, yapışkan bir his bırakmıyor.

Cildimin kuru kısımları hariç yeterli nemi alabildim bu nemlendiriciden. Kuru kısımlar ise ekstra desteğe ihtiyaç duydu.

Cildimin donuk görünümünü azalttı fakat aşırı bir ışıltı katma durumu yaşamadım.

Cildimi yumuşacık yaptı bu sayede makyajım daha iyi oturdu.

Cildimde herhangi bir sivilcelenme sorunu yaşamadım.

İçerik listesi

Dermatolog önerisi üzerine satın aldığım bir ürün olmuştu ve oldukça memnun kaldım. Bittiğinde tekrar alacağım ürünler arasına girdi.

Ürün 40 ml ve eczanelerden 79.50 tl'ye alabilirsiniz, ben bir dermokozmetik sitesinden indirimli 55 tl'ye satın almıştım.
18:24 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad