16 Ocak 2017 Pazartesi

Yves Rocher Reparation Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Şampuan

Merhaba,

Bugünkü yazımda Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Şampuan'dan bahsedeceğim. 

Çok kuru saçlar için olduğu yazıyor şişesinde. İçinde bulunan jojoba yağıyla saçı derinlemesine besleyip güçlendirmeyi, saçı dış etkenlere karşı korumayı, saçın elektriklenmesini azaltmayı vaat ediyor.

Silikon, paraben, renklendirici içermiyor.



Aslında bayağı uzun zaman oldu kendisini satın alalı ama kış ayları gelsin de saçlarım iyice kurusun diye bekledim kullanmaya başlamak için.

Daha önce kullandığım Yves Rocher şampuanlarından memnun kalsam da saçlarımı sertleştirdikleri için tekrar almayı düşünememiştim, fakat bunda öyle bir sorunla karşılaşmadım.

Öncesinde bakım amaçlı yağ ile maske yaptıysam iki defa yoksa bir defa kullandım banyo sırasında. Saçımı da hep yaptığım gibi 2 ya da 3 günde bir yıkadım.

Saçlarımı şu ana kadar en yumuşak yapan şampuanlardan biri oldu.

Saçlarımın kabarmasını, elektriklenmesini engelledi.

Normalde kuru olan saçlarıma nem verdi. Saçlarımı yağlandırmadı.

Saçlarımı beslediğine de inanıyorum.

Saçlarımın daha çok yıpranmasını engelledi fakat onarıcı bir etki gözlemlemedim.

Kullanırken saç dökülmemde herhangi bir artış ya da azalma yaşamadım.

Şu ana kadar kullandığım Yves Rocher şampuanları arasında en memnun kaldığım bu olsa da onarıcı bir etki görmediğimi tekrar hatırlatayım.

Kuru saçlar bir şans verebilir bence. 

Normal fiyatı 24.90 tl ama sık sık indirime giriyor.

 Bu linkten inceleyebilir ve o an indirimde olup olmadığına bakabilirsiniz.




17:13 / by / 0 Comments

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad