11 Ocak 2017 Çarşamba

Termal Suyun Faydaları / La Roche Posay Termal Su

Merhaba,

Bugünkü yazımda termal suyun faydalarından bahsedeceğim.

"Mineral tuzlar ve selenyum gibi oligo elementlerin eşsiz birleşimi sayesinde La Roche Posay Termal Suyu, anti oksidan, rahatlatıcı, yumuşatıcı etkiler gösterir."



Termal sular her cilt tipi için uygun olan ürünler. İhtiyaç gördüğünüz sıklıkta kullanabilirsiniz, herhangi bir sıklık kısıtlaması yok.

Kullanım alanı sayısız aslında, en çok tahriş olmuş, hassaslaşmış bölgeyi yatıştırmak için kullanılıyor.
Epilasyon sonrası, kurumuş cilde, alerjik ciltte, pişiklerde, kızarıklıklarda, cildi ferahlatmada veya nemlendirmede kullanılabilir. Ayrıca makyaj sabitleme özelliği de var. Cildi rahatlatır, yumuşatır, yaşlanmasını geciktirir.

Ben Nerelerde Kullanıyorum?

Tahriş olmuş hassaslaşmış bölgelerde. Mesela Uriage Bariederm ile birlikte hastalığa bağlı burun kenarı kızarıklıkları ve yaralarını hafifletmede kullandım.

Peeling sonrası hassasiyeti artmaya meyilli olan cildimi yatıştırmada kullanıyorum.

Cildimin gerildiğini hissettiğim anda rahatlatmak,nemlendirmek için kullanıyorum.

Makyajımı sabitlemek ve makyajıma daha taze bir görünüm kazandırmak istediğimde kullanıyorum.

La Roche Posay'in Termal Suyu'ndan oldukça memnun kaldım bu konuda. 150 ml'lik şişesinin fiyatı 39.90 tl fakat dermokozmetik ürün satışı yapan sitelerden daha uygun bir fiyata satın almanız mümkün.
17:56 / by / 1 Comments

1 yorum:

Post Top Ad